Skip to main content
  • eBankNet

    eBankNet

    Jest to usługa dostępu do konta bankowego przez przeglądarkę internetową. Ten sposób dostępu pozwala na zarządzanie rachunkiem bez wychodzenia z domu.

    Umożliwia wykonywanie przelewów, sprawdzanie sald rachunków, definiowanie zleceń płatniczych, tworzenia własnej listy kontrahentów.

    Usługa ta jest przeznaczona dla klientów indywidualnych a także firm z uproszoną księgowością, w których operacje na rachunkach może przeprowadzać jedna osoba.

    Dlaczego warto?

    Komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji bez konieczności wychodzenia z domu
    Dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    Niższe opłaty za przelewy
    Pewne zabezpieczenia
    Aplikacja mobilna - BS Biała

    Przydatne informacje

    Co umożliwia system eBankNet?

    Poniżej znajduje się link do instrukcji:

    Podręcznik użytkownika eBankNet

    Zasady bezpiecznego korzystania z systemu:

    System eBankNet zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania protokołem SSL oraz stosowaniu haseł jednorazowych przekazywanych za pomocą wiadomości SMS.
    Ze względów bezpieczeństwa po 3 próbach wprowadzenia nieprawidłowego hasła dostęp do systemu zostanie automatycznie zablokowany. W takim przypadku możesz zgłosić dyspozycję odblokowania telefonicznie bądź poprzez zgłoszenie się do centrali Banku.

    Za pomocą wiadomości SMS wysyłane są:

    • hasło aktywacyjne do pierwszego logowania do systemu
    • kody jednorazowe służące do potwierdzania operacji zlecanych za pomocą systemu

    Kod SMS generowany jest automatycznie w momencie zlecania konkretnej operacji i może być użyty tylko do potwierdzenia tej operacji, a nie do innych celów. Za pomocą wiadomości SMS przesyłane jest również hasło aktywacyjne służące do pierwszego logowania. 

    Treść przykładowych SMS:

    • BS Biala Operacja nr 1 z dn. 2023-05-10- Drugi etap logowania haslo: XXXXXXXX
    • BS Biala Operacja nr 2 z dn. 2023-05-12- Przelew z 44...44440004 na 55...55550005 kwota: 1,00 haslo: XXXXXXXX

    Zawsze sprawdzaj, czy informacje otrzymane za pomocą wiadomości SMS zgadzają się z wykonywaną operacją. W szczególności zwróć uwagę na numery rachunków. Przypominamy jednak, że bezpieczeństwo bankowości internetowej zależy także od Ciebie i zalecamy, abyś zapoznał się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowości internetowej:

    • Nie wolno ujawniać nikomu haseł
    • Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu
    • Po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę
    • Identyfikator także należy chronić. Identyfikator można podawać pracownikom Banku, jeżeli jest niezbędny do zrealizowania dyspozycji Klienta
    • Nie wolno przechowywać swoich haseł razem z identyfikatorem. Własne hasło do logowania – podobnie jak numery PIN do kart płatniczych - najlepiej zapamiętać lub zapisać w sposób uniemożliwiający rozpoznanie przez inne osoby
    • Wpisując identyfikator i hasło należy upewnić się, że inne osoby nie mogą ich przechwycić lub podejrzeć. Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach, np. w kawiarenkach internetowych
    • Nie należy korzystać z usług bankowości internetowej używając nieznanych sieci bezprzewodowych. Nawet szyfrowane sieci bezprzewodowe nie zapewniają poufności przesyłanych informacji. Hasło należy regularnie zmieniać
    • Ustalając hasło należy używać kombinacji dopuszczalnych znaków. Należy unikać używania łatwych haseł (jak np. własnego imienia), ale stosować za to hasła trudne do rozszyfrowania (na przykład litery ze słów pochodzących z cytatów z książek lub z wymyślonych zdań). Przykład dobrego hasła: iSwz31gtpNR pochodzące ze zdania „Imieniny Sylwestra wypadają zimą 31 grudnia tuż przed Nowym Rokiem"
    • Hasło musi mieć długość od 8 do 100 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę
    • W systemie bankowości internetowej jest ustawiony czas automatycznego wylogowania w przypadku braku aktywności, aby zapewnić komfort pracy przy zachowaniu rozsądnego poziomu bezpieczeństwa
    • Jeśli korzystasz z bankowości internetowej w domu, zadbaj aby Twoje urządzenia służące do połączenia z Internetem były zabezpieczone w odpowiedni sposób (brak dostępu do panelu administracyjnego od strony Internetu, własne, inne niż fabryczne hasło administratora, regularnie uaktualniane oprogramowanie i sterowniki)
    • Regularnie instaluj uaktualnienia systemu operacyjnego swojego komputera. Używaj oprogramowania antywirusowego ze aktualizowanymi bazami danych o wirusach i innych zagrożeniach

    Pamiętaj, że:

    • Podczas logowania wpisuje się identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło (a przy pierwszym logowaniu hasło aktywacyjne, przesłane przez SMS). System może poprosić także o podanie jednego kodu autoryzacyjnego. Gdy pojawi się strona, na której trzeba podać kilka kodów jednorazowych jednocześnie, potraktuj to jako próbę oszustwa. Jeżeli zaobserwujesz sytuację, która wzbudzi Twoje zaniepokojenie, prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem.
    • W Internecie krążą e-maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia swoich danych. Bank nigdy nie wysyła tego typu informacji do Klientów. Nie próbuj logować się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w takich wiadomościach

    Pamiętaj! Jeżeli wygląd strony logowania do systemu eBankNet wzbudzi Twój niepokój, zanim zalogujesz się, skontaktuj się z Bankiem.

    Nawet jeśli już po zalogowaniu do systemu eBankNet cokolwiek wzbudzi Twoje podejrzenie, zanim autoryzujesz jakąkolwiek transakcję, najpierw skontaktuj się z Bankiem.

    Bank Spółdzielczy w Białej

    ul. Prudnicka 29A , 48-210 Biała

    Sekretariat: 77 43 88 520
    Rachunki bankowe: 77 43 88 510
    Kredyty: 77 43 88 518
    Rozliczenia: 77 43 88 528
    Rozliczenia elektroniczne: 77 43 88 510, 77 43 88 526, 
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Inspektor Ochrony Danych
    Sabina Uliczka, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zapraszamy w godzinach:
    pn - pt: od 7:30 do 15:30

    BLOKADA DOSTĘPU 24/7

    Pod formularzem logowania dostępnym na stronie https://ebanknet.bsbiala.pl zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi eBankNet i aplikacji mobilnej "BS Biała" w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa (utrata danych logowania np. w wyniku wyłudzenia, utrata dostępu w wyniku oszustwa itd.). 





    Zastrzeż kartę

    +48 828 828 828

    Całodobowa infolinia
    Koszt połączenia wg stawki operatora

    Punkt kasowy Biała

    Rynek 14
    tel. ( 77) 438 70 42
    Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1400

    Punkt kasowy Łącznik

    ul. św. Walentego 17
    tel. ( 77) 437 63 13
    Zapraszamy w godzinach: pn-pt od 815 do 1200

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Białej, Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000028218, NIP 755-000-68-91. Kod BIC Swift: POLUPLPR