-
eCorpoNet
eCorpoNet to nowoczesny system bankowości internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze.
Przydatne informacje
W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło. Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
- loguj się zawsze przez naszą stronę internetową https://ecorponet.bsbiala.pl/eCorpoNet/
- nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu Nie przechowuj hasła razem z loginem
- zmieniaj regularnie hasło
- unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp
- wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- system nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)
- przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła
Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji BS Biała - 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji
- Odblokowania można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 77 4388 510 lub 77 4388 527, bądź osobiście w Centrali Banku
Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numer tel. 77 4388 510 lub 77 4388 527. Odblokować się możesz składając odpowiedni druk w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Białej.
W zakresie rachunków w złotych:
- lista dostępnych rachunków bankowych,
- szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
- bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
- wyciągi bankowe z rachunku,
- wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
- eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
- wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
- eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta,
W zakresie przelewów:
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do ZUS,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- lista przelewów,
- eksport aktualnych statusów przelewów,
- akceptowanie przelewu,
- akceptowanie zbiorcze,
- akceptowanie pojedyncze,
- wycofanie akceptów,
- przekazanie przelewu do realizacji,
- usuwanie przelewów,
- archiwum przelewów,
- raporty z przelewów,
W zakresie obsługi bazy kontrahentów:
- dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
- lista kontrahentów,
- import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- zmianę hasła.
Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu.
Ostrzezenie!
Poprawna obsługa podpisu kwalifikowanego (jedna z metod autoryzacji) jest obecnie dostępna tylko w architekturze Windows. W innych systemach operacyjnych modelu Linux i Mac OS X nie jest ona obecnie możliwa.