Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Biała.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Białej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Biała
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Biała wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej eBankNet. Za pomocą aplikacji w każdej chwili możesz sprawdzić aktualną kwotę limitów.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
domyślny | maksymalny | |
Wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w Internecie | 500 zł | 5 000 zł |
Jak aktywować BLIKA?
- Pobierz na swój telefon aplikację mobilną BS Biała.
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Biała dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK).
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Biała oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Biała.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Biała.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Biała poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Biała
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Biała i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Biała
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Biała. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej eBankNet lub dzwoniąc na Infolinię Banku.